Kormánytávkapcsoló Citroen, Fiat, Opel, Peugeot ISO-Mini-ISO Multilead
22 500
Forint
Kategória: Műszaki cikkek
Honlap:
Részletek...Kormánytávkapcsoló adapter Citroen, Fiat, Opel, Peugeot ISO-Mini-ISO Multilead Ezzel a termékkel a gyári rádió lecserélésekor az új beszerelt autórádióra is megtarthatja az eredeti kormány távirányító funkcióit. A jármű felszereltségétől, valamint az utólag beépített autórádió funkcióinak és szoftvereinek körétől függően az egyes működési funkciók kimaradhatnak, vagy más funkciókkal helyettesíthetők. Hasonlítsa össze a képen látható kábelköteg-csatlakozókat az autójában lévő csatlakozókkal, és győződjön meg arról, hogy optikailag és műszakilag illeszkednek. Ellenőrizze, hogy a gyári rádióval működik-e a kormány vezérlés. A végső összeszerelés előtt ellenőrizze a jármű működését, a jármű beállításait és az kormánytávkapcsoló működését is. Segítségért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz 06 82 424-954 analóg Csatlakozás: ISO / Mini ISO Csatlakozás: OEM kormány távirányító > 3,5 mm-es jack /csupasz (saru nélküli) kábel Rádiós előkészítéssel ellátott járművek +12 V gyújtási árammal és analóg kormánytávkapcsolóval rendelkező járművek a mini-ISO csatlakozó 10/11/12 SWC1/GND/SWC2 érintkezőjében OEM-eszköz nélküli járművek Ha az kormánytávkapcsoló funkciók felcserélődnek, cserélje ki a zöld/kék kábelt a dugaszoló érintkezőben A Daiichi OEM eszközzel rendelkező járművek, amelyek színes kábelekkel közvetlenül vannak bekötve: Telepítés előtt ellenőrizze az analóg jeleket az OEM-eszközzel 3. érintkező: Föld GND kézifékjel 4. érintkező: Sebességjelző 5. érintkező: +12V világítás 58. kapocs 8. érintkező: SWC GND > Földcsatlakozás GND 31. kapocs 9. érintkező: 1. gomb > kék csatlakozás 10. érintkező: 2. gomb > zöld csatlakozás 19. érintkező: +12V fordított jel 28. érintkező: Földelt GND némító jel 42. tű: +12V gyújtás 15. kapocs A napi futásteljesítmény-mutatókhoz még: LFB Citroen/Fiat/Opel/Peugeot VP1/VP2/Daiichi 52Pin > Tétel: 42xfa019 Dip kapcsoló helyzete Blue&Me mellett > 1>KI/2>KI/3>BE//4>BE/KI Adaptációs T-kábelkészlet Citroen/Dodge/Fiat/Jeep/Opel/Peugeot 52Pin > Cikkszám: 57-1095 Dipp kapcsoló beállításai az utólag beszerelhető eszköz gyártójához (lásd az eszköz kézikönyve, leírása) Alkalmas a következő járművekhez: Citroën Citroen Jumper (250) 2014.05.-2022.10 Citroen Jumper (250) 2022.10-2024 Citroen e-Jumper (259 2021.10 - 2024 Citroen relé (250) 2006-2024 Fiat Fiat Ducato (ZAF 250) 2014.05.-2021.11. Opel Opel Movano Cargo C (Y) 2021.10 - 2024.01 Opel Movano Cargo C (Y) 2024.01 - 2024 Opel Movano Electric Cargo C (Y) 2021.10 - 2024.01 Opel Movano Electric Cargo C (Y) 2024.01 - 2024 Peugeot Peugeot Boxer (Y) 2014.09.-2019.12 Peugeot Boxer (Y) 2018.08 - 2024 Peugeot e-Boxer (Y) 2021.10 - 2024 Előfordulhat, hogy az újraimportált vagy eltérő szoftverrel rendelkező járművek funkcionálisan nem kompatibilisek. Telepítési útmutató : 1: Az OEM-eszköz ( bolti fejegység) összes működési funkciójának és járműbeállítási funkciójának ellenőrzése 2: Szerelje szét az OEM-eszközt feszültség nélkül 3: Ellenőrizze az összes interfész csatlakozás helyességét és folytonosságát feszültség nélkül Csatlakozás és csatlakozási sorrend: 1: Végezze el az interfész beállításait és hardverkonfigurációját áramellátás nélkül, (gyújtás nélkül) 2: Ellenőrizze a rádiócsatlakozó kábel konfigurációját 3: Csatlakoztassa a rádiócsatlakozó kábelt az utólagos felszerelendő fejegység használati utasításának megfelelően, a fejegységhez 4: Csatlakoztassa az összes többi csatlakozást az utólagos felszerelésű bolti fejegység használati utasításának megfelelően a fejegységhez 5: A teljes összeállított, bekábelezett fejegységet csatlakoztassa a járműhöz feszültség nélküli, gyújtás nélküli állapotban 6: Az interfész szoftveres konfigurálása a cikk szövegében és a kezelési utasításban található utasítások szerint 7: Az utólag beszerelhető eszköz konfigurálása az utólagos felszerelés kormánykerék távirányító/kamera/FSE/antenna fantomtáp és egyebek használati utasítása szerint 8: A kormánykerék-távirányító és a jármű működési tesztje Változások az interfész és a rádiócsatlakozó kábel hardverkonfigurációjában: 1: Végezzen változtatásokat feszültség nélkül, (gyújtás nélkül) 2: Csatlakozás változtatás után, lásd a fenti 5-8 Az interfész vagy a jármű meghibásodása esetén: 1: Térjen vissza az OEM-eszközhöz 2: Az OEM-eszköz kezelése 3: CAN busz pihenő létrehozása, nyugalmi állapotba állítás ( autótól függően rövidebb-hosszabb ideig várni kell) 4: Az interfész hardverkonfigurációjának ellenőrzése 5: Csatlakozás a CAN-busz pihenő után, lásd fent 5-8 A tájékoztató szövegben vagy a kezelési útmutatóban megadott csatlakozások, csatlakozásmódosítások, alternatív csatlakozások, laza kábelek csatlakozásai vagy meglazult kábelek csatlakozóhosszabbításai kizárólag a képzett szakszemélyzet tájékozódását és tájékoztatását szolgálják. További csatlakozások, a kábelköteg-kábel konfigurációjának módosításai vagy alternatív csatlakozók vagy csatlakozóhosszabbítások használata: 1: A csatlakoztatásokat és módosításokat csak képzett személyzet végezheti el 2: A csatlakozásokat és a módosításokat a csatlakoztatás előtt ellenőrizni kell a gyártói jóváhagyások vagy a gyártói garanciális feltételek tekintetében, amelyeket a módosítások érinthetnek. 3: A csatlakozások és módosítások működését és helyességét csatlakoztatás előtt ellenőrizni kell úgy, hogy megmérik és összehasonlítják a jármű kábelelrendezési tervével 4: A csatlakozás változtatások az Ön felelősségére történnek működési garancia nélkül 5: A csatlakoztatásokat és módosításokat saját felelősségére, a járműben, az utólag beszerelhető eszközben vagy az interfészben bekövetkezett károsodásokért garancia nélkül hajtják végre. 6: Az előre összeszerelt kábelköteg módosítása érvénytelenítheti a termék garanciáját Fontos megjegyzés: Az interfész használata műszaki ismereteket igényel. A nem megfelelő telepítésből eredő károkért a gyártó nem vállal felelősséget.